Friday, July 13, 2012

Sedangkan rambut pun beruban.


Assalamualaikum.


Kenapa rambut?
apa maksud sebalik tajuk entri nie?
well...everything will changes.
tapi kenapa kena berubah? yang sedia ada nie tak cukup baik ke?


jawapan aku..
TAK!!


walau bagaimana keadaan seseorang manusia itu, satu hari nanti dia pasti berubah.
berubah untuk menjadi yang lebih baik pastinya.
sebab apa?
....


kalau tanya aku, aku memang nak berubah menjadi yang lebih baik.
aku tak jahat, cuma aku lalai dan leka.
aku juga bukan teruk sangat, tapi aku tak punya kesedaran untuk lebih taat pada-Nya.
i need to change for my better life.
i want to change for my future.
i just...wait for the right time to comes.
and when it come, i want to do it permanently!


lastly, 

doakan aku ye?!



In the power to change yourself is the power to change the world around you.
Anwar Sadat

4 comments:

reenapple said...

good luck in changing into something better.. =D

munaweera said...

tq..i appreciate it so much.

cEro said...

Apa-apa pun, good luck!
Berubahlah ke arah yang lebih baik..

munaweera said...

time kasih.^_*

STYLO NUFFNANG.