Sunday, September 15, 2013

I am 27 & guess what??


Assalamualaikum.



yeah!!




I'm kinda tertarik dengan quote di atas and wanna write something about it. practically, about ME. it seems reflect me at the moment. yeah! I am single and guess what?? I'm happy with it. at this age, sepatutnya (bukan wajib pon), perempuan seperti aku dah berkeluarga dan dah lama tinggalkan status SINGLE yang dipegang dari kecil sampai lah ke certain age before status bertukar kepada 'not single anymore'. but somehow, aku masih berstatus ini lagi & berharap akan bertukar tak lama lagi. Amin.


I got a friend yang sebaya tapi berlainan bangsa. during our conversation, she told me that she didn't want to get married. why? hmm...i reserved her answer, but actually, itu hak masing-masing. dalam soal ini takde siapa yang salah atau betul dan dia sendiri pun dah besar, so its up to her to decide. 


As for me, aku tak nak pegang status ni lama-lama. and lepas apa yang dah jadi, i think i need to change the way i'm thinking. *and hope ianya tak terlambat lagilah kan*. mungkin aku bodoh, tapi aku tahu, ada hikmah atas 'kebodohan' aku itu. aku menolak dia yang memilih aku kerana Dia, tapi aku masih mencari si dia yang cintakan aku hanya kerana Dia. tapi, as far as i'm concern, i feel blessed and i can't imagine kalau aku hilang Allah hanya kerana mencari si dia yang entah mana-mana. 


Malas nak bebel panjang-panjang, seperti biasa, aku hadiahkan quotes untuk korang baca :-)




















oopss! terlebih quotes sudahh. tapi, i can't resist my temptation nak kopi-paste quotes yg inspiring ini.(o_o)

No comments:

STYLO NUFFNANG.