Sunday, August 5, 2012

Turning 26.


Assalamualaikum.


esok, umur aku genap 26.
huhu...dah tua pulak rasanya.
tapi, pada yang tak kenal, confirm tak percaya (muka awet muda!)
tapi, aku tak kisah pun kalau orang kata aku tua, sebab itu memang betul pon.
manusia nie makin tua, bukan makin muda remaja.
well,
i just wanna list out my hope for this coming age.


1. no more solat yang termiss, terlupa, tersengaja, etc.
honestly, aku mengaku aku memang teruk kalau bab solat. aku tahu itu tak betul tapi sometimes, aku...entahlah. tapi seiring dengan pertambahan umur nie, aku harap aku takkan abaikan solat aku. pray for me ok?

2. be more nice to everyone.
aku memang kasar orangnya. sebab? mungkin sombong atau mungkin nak cover something. after this, i'll try to be nice to semua orang, especially those yang sangat baik terhadap aku. 

3. good financial planner.
back then until now, i can say that i'm very boros okeh? lebih-lebih lagi kalau ada terlebih duit di tangan dan poket. jadi aku harap lepas nie aku akan lebih berjimat-cermat dalam membuat 'pelaburan' ke atas duit-duit aku (macam banyak sangat je bunyiknya.)

4. be a better person.
actually, aku dah tak tahu nak list apa lagi, tapi aku harapkan semuanya akan jadi lebih baik dan tentunya aku ingin jadi orang yang lebih baik dari semalam. walaupun aku tahu, perubahan itu tidak akan berlaku dalam masa sehari and lot's of effort must be put in order to get it.


I do have a thousands of hopes, but sometimes i can't even list one of it.

in advance.
happy birthday to me.o_0
i'm sorry for the past and i wish for the future.
xoxo.


100notes : as long as you have a hopes, you're alive.

No comments:

STYLO NUFFNANG.