Thursday, October 4, 2012

Status fb milik mereka.


Assalamualaikum.


haa..nie memang entri tak dirancang. 
dok belek-belek facebook, terasa macam nak share status fb kawan2 di blog ini.
so, kengkawanku yg berkenaan..
mintak halal status korang boley?
tengkiu in advance.

macam biasa...8 notes saja.

Choose yours!


1. Perasaan cinta itu bukannya harus di DELETE tetapi perlu di HIDDEN kan untuk sementara waktu hingga tiba waktunya untuk di APPROVE oleh yang HALAL......:::::(^_^)


2. Ya Allah, sekiranya chenta itu hanya ada 1, maka aku memilih Kau. Jika 2, aku memilih Kau dan Rasulullah. Jika 3, aku memilih Kau, Rasulullah, dan tarbiyah dan dakwah. Dan jika ada yang ke-4, baharulah aku mahu menchentai manusia. Bisakan..


3. Setinggi mana pun ilmumu,bersederhanalah dibumi Allah ini...Hormati dia yang menyampaikan ilmu...
Akhlak + Ilmu = Kemuliaan disisi Allah.. wallahua'lam (",)


4. If you didn't see it with your own eyes or hear it with your own ears, don't invent it with your small mind & share it with your big mouth.


5. Try not to become a man of success but a man of value ~ Einstein.


6. Jodoh itu rahsia Allah. Dimana? Allah dah tentukan. Bila? Allah dah tetapkan. Sweet kan Allah, Dia nak bagi surprise dekat kita. -RAHSIA-


7. bialah oghang kutuk kito sobab pakai baju kotinggalan zaman asalkan kito tak pakai baju akhir zaman...
-tungau cute- 


8. What makes you beautiful? Islam and gorgeous akhlak :)



Status fb saya:
I talk less when i need to listen more.


No comments:

STYLO NUFFNANG.